Chimurenga Renaissance - Band in Seattle - Concert 5B
Chimurenga means "revolutionary struggle" in the Shona language of Zimbabwe, and knowing that, the music of Chimurenga Renaissance resonates even more. This duo blends their native Zimbabwean culture with mainstream American hip-hop.