Chris: Live From Salle Pleyel Paris
In this exclusive concert film, Christine and the Queens mastermind Héloïse Letissier takes the stage at Paris’ Salle Pleyel to reintroduce herself as Chris, the new character and inspiration behind her album of the same name.