Citizen Nobel
How can he use this voice, now that he has an audience around the world? How can he identify the battles to be waged? How can he become a "Citizen Nobel"? The 2017 Nobel Prize in Chemistry, which he received for developing cryo-electron microscopy along with two other laureates, changed Jacques Dubochet's life. People recognize him on the street and approach him.