Cold Meridian
Cold Meridian follows the repeated rituals of an autonomous sensory meridian response (ASMR) online performer and the transfixing effects she has on her viewers. What starts as an exploration of tactility, addiction and control soon descends into a nightmarish dance performance where no rules apply.