Curse of The Re-Animator - Rise of The Dead
The final act of THE RESONATOR saga goes out with a bloody bang! Herbert West is totally out of control on campus and now the living dead are on the loose and looking to kill. This is the ultimate in contemporary Lovecraftian horror and a loving tribute to the films of the late, great Stuart Gordon.