Dave Hughes: Ridiculous
While Melbourne was locked down, Dave Hughes was trending. He went viral during the pandemic and managed to get himself in trouble with pretty much everyone. Luckily, Hughesy is zen. He is at peace with the chaos he creates, knowing that from great turmoil comes even greater material.