David and Goliath
The legendary epic story of an unlikely hero. At the crossroads of two great ancient empires, a simple shepherd named David transforms into a powerful warrior and takes on a terrifying and violent giant, Goliath. One of the most legendary battles is retold in a stylistic, bloody tale of courage and faith.