Death and the Maiden
Paulina Escobar, an activist who has suffered unspeakable horror in her past, is convinced that she has finally found the man responsible. Determined to exact her revenge, Paulina takes the man captive, leaving her husband torn between his wife's story and the law. A powerful psychological thriller from directorial master Roman Polanski, starring Sigourney Weaver and Oscar Winner Ben Kingsley.