Deep Purple With Orchestra - Live In Verona
Filmed in the spectacular surroundings of the Arena di Verona, a Roman amphitheatre originally built in 30 AD, this concert from the summer of 2011 sees Deep Purple joined on stage by a full symphony orchestra for performances of all their classic tracks.