Despistaos - Los Dias Contados
The songwriters behind hits like 'Gracias,' 'Física o química,' 'Estoy aquí,' 'Cada dos minutos,' and 'Cuando lloras' have spent nearly a decade elbowing their way into the challenging local music scene.