Easy Rider: The Ride Back
Every family has its secrets, every legend a beginning. The long awaited sequel to the classic “Easy Rider” is a revisionist drama, delving into the chequered Williams family history, the character made famous by Peter Fonda in the original “Easy Rider” movie. It centres around the internal conflicts of the Williams family from the second world, through Vietnam to present day, as they struggle to connect with one another through the only way they know how - their love of motorcycles and the freedom of the ride.