Edward Sharpe and the Magnetic Zeros - Live at The Enmore Theatre
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros have drawn comparison to acts such as The Polyphonic Spree, Arcade Fire and any number of hippy family bands from the 60's and 70's. With their shameless happiness and boundless energy, they are winning passionate new followers at every turn. Here they perform at The Enmore Theatre, in Sydney, Australia, on April 10, 2014.