Elvis Costello And The Imposters - Club Date Live In Memphis
Recorded in autumn 2004, the concert features songs from across Costello's glittering career from Waiting For The End Of The World from his debut album through to The Delivery Man, the title track of his most recent. It includes hits such as Radio Radio, Alison, Peace, Love And Understanding and Pump It Up alongside classic album tracks and new songs.