Enchantimals Spring into Harvest Hills
When a magical accident keeps Spring from arriving in Everwilde, a series of increasingly fantastical natural calamities threatens the land! With things getting worse, and time quickly running out, the Enchantimals mount an epic quest for Harvest Hills where they must ask the heart of nature to restart Spring before Everwilde and everyone in it ceases to exist!