Etenesh Wassie Trio - WOMEX 2018
In 2018, WOMEX was held in Las Palmas, Gran Canaria. One of its showcase participants, Ethiopian diva Etenesh Wassie with her trio, merges contemporary energies from jazz to punk with an in-depth knowledge of the Ethiopian repertoire.