A star-studded ensemble cast - including Julia Roberts, Alan Alda, Edward Norton, Drew Barrymore, Tim Roth, Goldie Hawn and Natalie Portman - head up Woody Allen’s first ever musical film. The emotions of an extended upper-class family in Manhattan are followed in song from New York to Paris and Venice in intertwining stories. Joe's (Woody Allen) attempt to win the heart of Von (Julia Roberts) takes him to scenic Venice and Paris, while his ex-wife, Steffi (Goldie Hawn), and her current husband, Bob (Alan Alda), deal with erupting family matters in their plush Manhattan apartment. Meanwhile, Steffi and Bob's daughter, Skylar (Drew Barrymore), is torn between two boyfriends (Edward Norton and Tim Roth), adding to the complications.