Faroes, the outpost volume 02
In the middle of the North Atlantic, a cluster of 18 jagged islands comprises the Faroe Islands. Chris Burkard,Ben Weiland and their friends attempt to unravel a coastline of dramatic fjords and plunging waterfalls in search of perfect waves.