Francesco Durante Missa per I Morti
In the impressive Jacobikerk, artist in residence Marco Mencoboni will make Francesco Durante’s magnificent Requiem shimmer, with orchestra, soloists, two choirs, and a pair of French horns in the main role. With the breathtaking vocal control of soprano Valentina Mastrangelo – rising star of bel canto – this concert will be a highlight of the Festival.