Frank Sinatra - Concert For The Americas
The Concert For The Americas was a music festival held in the Dominican Republi in a 5,000-seat, open air Greek-style venue. This spectacular concert, staged on August 20, 1982, proves that Francis Albert Sinatra was still the undisputed Chairman Of The Board. This superb performance features the legendary Buddy Rich on drums and a rendition of Send In The Clowns with guitarist Tony Mottola.