Freddie Hubbard and The Satchmo Legacy Live in 1987
Estival offers a thrilling and particularly surprising line-up that explores the rich world of contemporary music. Freddie Hubbard is an American jazz trumpeter whose influential tone contributed to new perspectives for modern jazz and bebop.