Gabriel Grossi Quintet - jazzahead!
Gabriel Grossi is a Brazilian harmonica player, and today he is regarded as one of the leading musicians of the instrument. Paying his tributes to Mauricio Einhorn and Toots Thielmans, Grossi’s quintet is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.