Gala from Berlin 2004: Orff - Carmina Burana
The Gala from Berlin 2004 presents the outstanding Berliner Philharmoniker, conducted by Sir Simon Rattle with Carl Orff's well known Carmina Burana Carmina Burana, one of the twentieth century's most widely performed works for chorus and orchestra.