Gate to Heaven
With the help of airport technician Dak, Alexej breaks out of the holding area for refugees. Dak puts up the Russian, who yearns to become a pilot, in an underground labyrinth of pipes and vents. The young Indian woman Nisha is an aircraft cleaner.