Sexy and shocking, Goddess of Love is a tense psychological thriller about a mentally unstable stripper, who begins a volatile descent into psycho-sexual insanity when she suspects her lover has left her for another woman. As her obsession drives her to madness, nothing will stand in the way of her hunt for the truth. An intense and passionate thriller in the vein of Fatal Attraction.