Halloween 6 - The Curse of Michael Myers
Gruesome slasher thriller in which psychotic killer Michael Myers returns yet again. Six years have passed since Michael was presumed dead in a fire, but it is Halloween and the townsfolk would be unwise to ignore even the most obvious coincidences.