Harry, He's Here to Help
Michel, wife Claire and their children are setting off to their holiday cabin when, at a service station, Harry approaches Michel swearing they're old school friends and remembering their shared experiences. Harry and his girlfriend latch on to Michel and Claire, but Harry's generous nature appears to be a guise.