HIM - Live at The Metro Theatre
Fronted by vocalist Ville Valo, the 'love' metallers left an indelible stamp on the hearts of their fans when they brought their show to The Metro Theatre. Featuring the hits 'Right Here In My Arms', 'Wicked Game', 'Join Me In Death' and more!