Horrors of the Black Museum
Horrors of the Black Museum marked the first film in the 'Sadian Trilogy' followed by Circus of Horrors and Peeping Tom. A series of grisly, macabre murders sweep London and leave Scotland Yard completely baffled. Bancroft, an evil crime journalist is hypnotising his assistant to commit murders for his own crime stories and delighting in the Yard's embarrassment.