I would Land in your Backyard!
By launching his challenge of crossing the Alps in Vol-Bivouac mode, Antoine Boisselier left with his paraglider in the footsteps of Didier Favre with the desire, like him, to share the adventure with the greatest number! The Vol-Bivouac as he designed it, is a journey with the winds, a journey alternating mountain hikes, big distances XC flights.