Israeli mandolinist Recital
The mandolin is quite a rare instrument, and there is - by far - less repertoire written for it than the violin. Israeli mandolinist Avi Avital turns this disadvantage into the strength of his work: He constantly arranges existing repertoire for his instrument, and even writes his own pieces.