Starring Jimmy Buffett
After breaking the Guiness Book of World Record for the largest Margarita and opening the new Margaritaville Casino at the Flamingo Hotel, Jimmy Buffett performed two incredible shows at the MGM Las Vegas in October of 2011. The best of both shows have been compiled into Welcome To Fin City!