Josquin - Missa L'homme armé sexti toni
‘Beware the armed man!’ The warning about ‘L’homme armé’ sounds twice as powerful from the mouth of Josquin Desprez: he twice used the popular medieval melody as the basis for composing a mass. Earlier in this Festival, the Missa super voces musicales was performed by Marco Mencoboni and Katharina Bäuml; today Lionel Meunier is the duty chef, with the brilliant Missa Sexti toni, in which the me...