KAKUSHIGOTO
This special cut of the anime series recaps the events of the slice of life comedy where lewd manga artist Kakushi Goto tries to hide his profession from his adorable daughter, Hime. What ensues is a ton of hijinks and a lot of heart in this emotional adventure. The KAKUSHIGOTO Theatrical Edition isn’t just a recap; it also includes some all-new footage, which makes it the perfect watch for r...