King Curling
Once a great curling-star, Truls Paulsen is diagnosed with obsessive-compulsive disorder and banned from competing. When he learns that his old friend and coach, Gordon is on his deathbed, Truls, now heavily medicated, decides to compete again. His goal is winning the prize money, to give Gordon his needed operation. Truls stops taking his medications and starts gathering his old team mates. The question is: will he be mentally stable enough to lead his team to new victory and save his old friend?