LEGO Star Wars: Holiday Special
The LEGO Star Wars Holiday Special is a playful and joyous celebration of the Skywalker Saga set after the events of Episode 9, featuring a cross-timeline mash-up of iconic heroes and villains—all set against the trappings and spirit of the holidays. The story opens on the festive holiday called Life Day. Everyone across the galaxy is in a festive spirit, but Rey is focused on embarking on a mission with BB-8 to find a Jedi temple that only shows itself on this special day. She is determined to gain the wisdom within the temple and pass down the Jedi traditions and teachings to her friends. Within the temple, Rey embarks on an epic adventure across time, featuring memorable moments from the Star Wars saga. She’ll connect with a young and impressionable Luke Skywalker and clash with Darth Vader and the Emperor. On her mad dash through timelines, she’ll come into contact with a who’s who of the galaxy including Obi-Wan, Anakin, Yoda, Han Solo, Kylo Ren, and The Mandalorian and Child. Back at the Millennium Falcon, Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O, and the rest of Rey’s friends struggle to throw the best Life Day party ever! In the spirit of classic holiday movies and specials, will workaholic Rey make it out of the temple to get back to the Life Day celebration with her friends and learn the true meaning of the holiday?