Liza Minnelli - Liza With A 'Z'
Liza Minnelli stars in a television concert directed and choreographed by Bob Fosse. She performs such songs as the title number, 'Liza with a 'Z'' and 'Son of a Preacher Man'. The concert concludes with a medley of songs from the film Cabaret (1972).