Lost Girls and Love Hotels
Margaret (Alexandra Daddario) spends her days in Tokyo teaching English. By night Margaret loses herself in anonymous sexual encounters at the city's infamous love hotels. When she begins a torrid love affair with enigmatic gangster Kazu (Takehiro Hira), his dominant presence shakes Margaret to her core. Spiralling out of control, Margaret is on a collision course with a malevolent figure who picks her up and offers to take her to a love hotel. Alone and in danger, Margaret has a decision to make. Will Kazu come to her rescue or will she finally save herself?