Love & Sex
A women's magazine writer is asked to do a piece on how to find and keep the perfect man. Unfortunately, she hasn't and can't, but as she recalls past encounters, she slowly realises that perhaps ex-lover Jon Favreau was Mr Right all along. However, is he still interested?