Lucia Cadotsch: Speak Low - November Music
The singer Lucia Cadotsch has received praise from Downbeat and The Guardian. Accompanied by saxophonist Otis Sansjц and bassist Petter Eldh, the trio performs with everything from acoustic instruments to electric synthesizers and drum machines.