Lykke Li - Live at The Oxford Art Factory
Li was born in Ystad, Skåne, in Sweden, in 1986 and was raised by artistic parents; her mother was a photographer, her father is a musician. Here she performs at The Oxford Art Factory, in Sydney, Australia, on January 5, 2009.