Madagascar 3: Europe's Most Wanted
Your favorite characters are back in their most hilarious adventure yet! Alex, Marty, Melman and Gloria are on the run through Europe in this wildly-entertaining and outrageous comedy critics call “charming and very funny!”. With the fame-loving King Julian and take-charge Penguins, the whole crew joins the circus to escape Captain Dubois of Animal Control.