Magic Moments
Storm Show's ski/ride/adrenaline film lives up to it's name: Magic Moments. Death-defying skier Mike Tierney continues to stack up first descents and speedflier Matt Combs as he skis and soars off previously untamed lines that end in massive cliffs.