Mahler - Symphony No. 1
Jean Paul’s novel ‘Titan’, in which an artistically gifted young man, driven by his failure to find his way in society, eventually commits suicide in despair, inspired Gustav Mahler to compose his Symphony No. 1 now performed by the Berliner Philharmoniker and Bernard Haitink. Stingray Classica Masterpiece.