Mariah Carey: MTV Unplugged +3
Recorded in 1992, Mariah Carey’s MTV Unplugged is an iconic performance featuring Mariah in the most intimate of settings, backed by an incredible band. The show includes #1 hits such as "Emotions," "Someday" and the Jackson 5 classic "I'll Be There," featuring Trey Lorenz. It's a defining moment early in the career of an all-time great artist.