Marianne Faithfull - Live in Hollywood
One of the iconic figures of the 1960s, Marianne Faithfull has had a career spanning four decades. He distinctive voice and passionate song writing have earned her a loyal fan base. This concert was recorded in spring 2005 and features hits such as As Tears Go By, Ballad Of Lucy Jordan and Broken English.