Martin Fabricius Trio - Under the Same Sky
Martin Fabricius is a Danish vibraphonist and composer of film music who studied with the legendary vibes master Gary Burton. Fabricius performs his own music all over the world, attracting a growing audience of listeners both familiar and new to jazz.