Max Steel: The Wrath of Makino
Makino, devourer of worlds, is back! How can this be? He was blasted to bits high in orbit above earth by Max Steel. But Makino's evil heart beats on calling upon his remaining UltraLinks to become his heir and claim his power. The overlord's spirit shall possess whoever touches his heart first, with Max racing to stop them! Will Max's new Turbo Nova mode be enough to defeat a Makino reborn?