Mega Shark Versus Kolossus
When a new Mega Shark appears, it threatens the global economy. Scared of being left behind, Russia accidentally reawakens the Kolossus, a giant automaton doomsday device built during the Cold War, in its search for new energy. Now the world must figure out how to stop the two deadly creatures before they destroy everything on sea and land.