Megadeth - Countdown to Extinction
The concert film Megadeth: Countdown to Extinction Live features the heavy-metal legends performing their album Countdown to Extinction in its entirety smack dab in the middle of a ferocious set that also includes renditions of \Trust,\" \"Peace Sells,\" and \"Public Enemy.\""