Mike Dumovich - Band In Seattle Concert 206
Mike Dumovich is amazingly unique. Whatever rules exist in the music world, Mike threw out the ones that didn’t work for him long ago. With his life-long friend and bass player, Toliver, Mike creates original soulful tunes that take the listener to uncharted territory. Mike’s music and lyrics have depth and relevance that can be experience on many levels.